HELLO
..i love you..

Saturday, October 22, 2011

T A K D A K T I T L E :)

hello.. wah, dah mcm mat saleh plak tak bagi salam. huahuahua. bukan apa. terasa nk western sat.. hahah.. problem btol aku ni. eh, aku lupa la esok exam bio.. hhuurrmmm.. tak pa. post entry dulu. hehe..
aku semakin hairan dan pelik bila semakin ramai orang aku cakap aku ni sombong. eh, slamber ja dia cakap aku sombong. eehhh.. setahu aku, aku cuma pemalu.. :))

haha. aku pemalu ? macam tak percaya. haha..
ye la aku malu sebab aku ni kan pompuan. ish.. jangan la kata aku ni sombong. aku diam sebab aku tak tau apa nk cakap dengan hampa semua semua ni. lidah aku jadi kelu. huahuahua. 
sekali lagi lah aku tekankan, aku pemalu, bukan sombong, ok?
haha. well,tak pa lah. harap hampa paham lah tu.  errmm. nk p baca buku jap. nanti kita sambung hias blog ni noh.. semua pakat dok bagi nama kt blog depa semua. aku pon kena bg nama jugak lah. hhuuurrrmmm... aku bagi nama beb lah. hahahaha.. *ingt nk letak bob je*

weh weh weh. aku hampir terlupa, tadi aku ada terjumpa satu pic ni yang agak bengong. lawak seh sebenarnya. eh, tengok je lah..
hahaha.. tak tahu plak fon ni ada app tu. kalau tahu, aku tak buang lah fon tu dulu. hahahahaha! fon dia ada, korang ada ka fon ni yg ada app ni???


No comments:

Post a Comment