HELLO
..i love you..

Friday, December 9, 2011

BERENDAM SAMPAI KEMBANG


heyyooo..! wah, kali ni nak cerita pasai yesterday. yay!! syoknye pergi berendam lama lama dalam air. bhahaha.. bestnyeeeeeee.. hahaha. aku p ngan family jiran aku. kira dua family ah. wahhh. lagi ramai lg best enn? hahaha.. memang best, sebab jiran aku ada bwt barbeque ape benda ntah. aku makan je. :P. hahaha.. aku risau gak masa mandi mandi tu sebab haritu aku dah kena dah ngan pacat.. kak aku pon dah kena dah ngan lintah.. haaaa, lagi menggerunkan masa kami mula mula jumpa tapak yang sesuai tu, mak aiii. ada pacat plakkk. aku suspen gilaaa. dengan tupperware besar ada snadwich, dengan plastik besar ada botol air, dengan plastik ais cube.. mak aiii.. *ini olang ka loli?* hahaha.. nasib baik pacat takde kaki, kalau tak memang berterabur r sgala benda yang bergantungan kt tangan aku tuuu.. habis makanan. hahaha.. oklah, lepas jiran aku dah membunuh pacat tu.. (ayat power), kami pon mula la susun susun makanan. adik adik aku and anak jiran aku dah pakat pakat terjun dalam air dah.. agak best lah sebab kami dah cari port yang airnye agak dalam.. tapi melemaskan.. eh, paham tak ape yang aku cuba sampaikan ni??

masa mula mula aku terjun tu, agak kekok r sebab masih trauma lagi dengan lintah and sebagainya.. tapi bila pikir pikir balik port kami tu agak terdedah kat cahaya matahari, airnye pon tak de la teduh sangat. (memang tak teduh pon) cemana la lintah nak duduk kn? so dengan konon konon yang yakinnye aku pon kelupoq la. (bahasa kedah ni, maknanye aku enjoy la tu) hahahaha.. kami btolak awal, so sampai pon awal.. masa sampai tu baru pukul sbelas.. memang awal gila ah,, tp manusia yang datang jugak masa hari tu, mak aiii.. dah macam berebut tempat plak aku tengok.. maunye tak gile, ada yang redah je tempat feveret aku.. hahahaha..

haaa, citer pasai tempat fevret ni, aku ada la mark satu port ni.. ada la air terjun la sebab tempat yang kami pilih tu agak tinggi sikit.. so ada la air terjun dalam satu meter tu,, satu meter pon agak r, airnye laju gila kott!! sebab time tu atas gunung sana tuuuu hujann. so airnye semakin laju tapi masih belum membahayakan.. hanya mampu menghanyutkan botol botol air jee.. meh aku nak letak gambar bagi boleh feel sikit..


haaaa. ini la diaaa. okay lah.. malas nak cerita psai benda lain. blog aku, cerita pasai aku dah lerrr. bhahahah!!! BERANAK!! (errr kidding lah maksudnye) aku mlas nak upload gambar banyak banyak sebab berat sangat gambar. slow gila nak upload pon. :D

alah kala tak upload pon bukan ada sapa nak bace pon blog ni.. bhahahah!!



~ BYE BYE BYE BYE ~
-cik iela-

No comments:

Post a Comment