HELLO
..i love you..

Wednesday, December 7, 2011

D A A A A M M M M N N N N N


oh damn damn damn damn.. hahahahaha.. boleh plak aku bwt bunyi bergema.. apa yang damn-nye?? okay.. ni nak cerita.. pasai diri aku.. hahahaha.. wah semakin aktif diri aku dengan blog blog ni.. suatu kemajuan yang harus dicatat!! weh, tengok tu melalut lagii. okay okay.. apa yang damn?? pasai aku ni, kenapa la dah nak dekat 17tahun pon tak reti nak girly lagi.. eh, aku girly nahhh.. keperempuanan gila aku ni!! sapa cakap aku ganas meh aku nak kasi dia ciuman maut sikit.. hahahaha.. okay lah.. tadi aku dok lah bermain main dengan rambut aku.. aku pon beralihlah ke bermain dengan camera aku.. then aku pon snap snap lah pic aku.. snap sebab parut dah melampau dah.. banyak gilaaaa kat muka aku.. okay..

masa belek belek balik gambar tu, baru aku perasan sesuatu tentang rambut aku..patut lah orang cakap aku ganas.. tunggu jap.. meh aku letak pic bagi boleh feeel sikitt..


errrr.. abaikan cela cela dimuka mu itu.. bhahahaha. fokus kepada benda hitam atas kepala aku jaaaa yang kusut masai tuuu.. tgk tuuu.. serabut gila diri ku ini.. rambut yang tidak pernah diberi penjagaan, dah bertahun tidak di gel kan, dah bertahun tak disikat.. centu lah resultnyeee.. eh kena record dalam table ni.. bhahahha!! tengok! kan aku dah terbawak bawak dengan fizikkk.. sekolah ni memang bagi pengaruh pada aku.. ohmaiii.. i hate itt!!! LOL..

aku potong rmbut bukan sebab apa, sebab rimas ahh rambut panjang. dah tu boleh plak dengan slambernyeeee orang cakap aku ni berangan nak jadi pengkid?? mak aihhh.. aku mensyukuri nikmat tuhan sebab aku boleh mengandung, then why nak jadi pengkid plak. bhahahah!!! pelik pelik ah dorang tu.. tu la, selalu sangat p sekolah kan dah dipengaruhi oleh cikgu cikgu add math.. padan mukaaaa.

hurrmmm.. sekarang aku semakin aktif ushar ushar blog gadis gadis yang feminin gituuu untuk dibuat rol-modell.. nahaiii.. sampai begitu sekali aku nak berubahh.. :D bagi la sokongan kat aku dengan menghantar SMS yang berbunyi 'go nabila go!' di nombor 2345678910..  jasa anda akan ku kenang sehingga ke akhir hayat ku nanti. :D

~ BYE BYE BYE BYE ~
-cik iela-

No comments:

Post a Comment